Všeobecné

    Nie som si istá(ý) s mojou voľbou koberca (materiál, rozmer, farebnosť, iné...)
    • Môžete nám zaslať fotografie vášho interiéru a my vám pripravíme vizualizáciu / fotomontáž s vybraným kobercom
    • Neváhajte nám zavolať na našu telefonickú linku na ktorej vám zodpovieme všetky otázky prípadne poradíme vhodnejšiu voľbu pre vás
    • Nemusíte si vyberať z celého nášho sortimentu, radi vám odporučíme vhodný koberec na základe telefonickej konzultácie prípadne fotografií vášho interiéru
      Koberce na sky-carpet.sk sa mi páčia no hľadám špecifický, ktorý som v sortimente nenašla
      • Po upresnení oslovíme našich dodávateľov a pokúsime sa vám koberec zabezpečiť
        Zodpovedá farba koberca na obrázku skutočnej farbe koberca?
        • Radi by sme vám potvrdili že áno, no pre technické odlišnosti displejov monitorov, tabletov, mobilných telefónov ale aj papierových výtlačkov nie je možné zabezpečiť aby koberec na obrázku vyzeral ako v skutočnosti. Preto vám odporúčame navštíviť našu predajňu, prípadne nám zavolajte.
          Je možné vyrobiť koberec na mieru alebo s atypickým rozmerom?
          • U vybraných dodávateľov je možné v viacerých kolekciách vyrobiť atypické rozmery, kruhy, ovály prípadne farebnú kompozíciu. Neváhajte nás kontaktovať.
            Keď si objednám, je možné objednávku zrušiť?
            • Áno do 24h od vykonania objednávky (bez storno poplatku).

            Doprava

              Ako budem vedieť, kedy kuriér príde?
              • Pred tým ako koberec odošleme vám zavoláme či budete v najbližších dňoch doma (aby sme neposielali koberec, keď ste na dovolenke) a upresníme kedy pravdepodobne príde (obvykle na druhý deň od telefonátu).
              • V deň príchodu kuriéra je klient informovaný prostredníctvom SMS notifikácie, ktorá obsahuje aj kontakt na kuriéra pre prípad dohodnutia si doručenia.
                Obal koberca je pri preberaní poškodený, ako mám postupovať?
                • Všetky koberce, ktoré zasielame sú poistené, preto neváhajte všetky viditeľné poškodenia obalu nahlásiť do protokolu kuriérovi. Urýchlite tým vybavenie prípadnej reklamácie k vašej spokojnosti.
                  Vynesie mi kuriér koberec až do bytu?
                  • Povinnosť kuriéra je odovzdať koberec za prvými dverami bytového domu. Ak nie sú kuriéri veľmi vyťažení určite vám pomôže váš šarm ;-).

                  Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

                  Neváhajte nám napísať alebo zavolať, radi Vám odpovieme, aj vďaka Vám zlepšujeme naše služby.